Na wakacjach pod namiotami

Cześć! Chciałem wszystkim opisać moją historię która zdążyła się w tym roku w urlop. Mam 18 lat. łącznie spośród bratem ciotecznym dodatkowo kumplami wybraliśmy się ponad jezioro poniżej namioty. Towarzysz ma 19 lat. Wszystko zaczęło się od chwili tego że rozbiliśmy namioty krąg krąg nader pięknych dziewczyn o czym nie wiedzieliśmy. Dowiedzieliśmy się dopiero późno jak wróciły spośród wody. Były to czwórka interesujące dziewczyny o imionach: Milena, Wioletta, Agnieszka i Sara. Moim zdaniem najpiękniejsza była Agnieszka. Podobała mi się w największym stopniu zapoznaliśmy się spośród nimi ze 100% pewnością natychmiast jako je zobaczyliśmy. Przebieg zapoznania był ciut śmieszny aliści szczegół hehe. Na drugi dzień wcześnie kiedy towarzysz i reszta spali ja postanowiłem poskakać sobie spośród pomostu. Zauważyłem żę patrzy się na mnie Agnieszka. Speszyłem się troszkę.

Aliści skakałem dalej. Ona zaczęła wędrować w moim kierunku. Jak wyszedłem spośród wody podeszła dodatkowo spytała czyli mnie nie boli dowódca od chwili tego skakania? Ja powiedziałem że nie. Wytłumaczyłem jej jak się skacze. Ona postanowiła podjąć próbę. Jak się odbiła od chwili pomostu zawahała się i w ostatniej chwili skoczyła na tzw. bombę. Kiedy się wynurzyła widziałem że bywa coś nie tak bo zaczęła kasłać i spanikowała. Wskoczyłem do wody dodatkowo złapałem w pół dodatkowo rozpocząłem żeglować na płytką wodę. Gdy już stanęliśmy byliśmy do pasa w wodzie. Podziękowała mi. Zaczęliśmy rozmawiać. Spytała do tego stopnia mam lat w rzeczywistościie w tym miejscu … Późno ego zacząłem pytać. Agnieszka miała 19 lat. W okamgnieniu zaczęła się do mnie przysuwać co mnie cieszyło albowiem miałem na nią ochotę. Złapała mnie za rękę dodatkowo zaczęła stać na czele do ich namiotu. Kiedy go rozsunęła w środku nie było nikogo co bardzo mnie ucieszyło. Myślałem że będą tam dziewczyny dodatkowo ciut się krępowałem. Agnieszka kazała mi klęknąć i usiadła przedemną. Zaczęła zbliżać indywidualne usta do moich. Wiedziałem o co chodzi. W parę chwil poprzednio miałem osobisty zbiór znaków w jej buzi. Była słodka! Całowała świetnie. Zaczęła mnie drapać po moim wilgotnym ciele. Pięknie zabawiała swoimi palcami moje sutki. Czułem jako się nader podniecam. Rozpocząłem przejmować jej piersi. Dawny duże i piękne. Po chwili zdjąłem jej górną dobre imię stroju czy biusthalter. Rozpocząłem lizać jej sutki. Kazała mi chwilę poczekać i przerwałem. Rozłożyła koc. Położyła się na poprzednio. Wróciłem do jej pięknych piersi. Nagniatałem na nie i bawiłem je językiem. Agnieszka była podniecona. Zszedłem niżej. Do jej pępka. Wsadziłem zbiór znaków dodatkowo zacząłem wiercić. Czułem jak pięknie pachnie już jej cipka. Dotknąłem jej językiem na wskroś slipy. Późno rozpocząłem dotykać ją paluszkami. Odsunąłem kąpielówki dodatkowo ujrzałem jej elegancką różową cipkę. Była śliczna. Rozpocząłem przejmować językiem. Później lizałem ją. Włożyłem dwa paluszki dodatkowo bawiłem ją także językiem. Agniesia cichutko jęczała. Czułem jak zaczęła drżeć. Złapałem jej łechtaczkę między własne dwójka paluszki i zacząłem nimi ruszać. Później położyłem na nie dwójka paluszki i nader energicznie zataczałem małe kółeczka na niej. Agniesia zaczęła się wyginać i wić. Widziałem jak było jej akuratnie. Masowała osobiste piersi. wylewało się z niej nader sporo lepkiego soku który żwawo zlizywałem spośród jej różowej cipki.Agnieszka powiedziała żebym podszedł do jej twarzy. Zrobiłem to. Ona wyjęła spośród majtek mojego kutasa. Powiedziała mi że nader lubi młodych chłopaków i takie pały. Chwyciła go w graba dodatkowo zaczęła walić. Było mi akuratnie. Zacząłem szybciej oddychać. Późno go pocałowała i zaczęła dotykać językiem. Późno pomału wzięła go do buzi. Poruszała swoją główką najpierw wolno później jeszcze szybciej. Było w taki sposób zajebiście ze zbyt chwile bym trysnął. Agniesia jak mówią to przewidziała i poczuła bo mocno nacisnęła mnie poniżej jądrami i robiła mi loda nadal. Obecnie ego cały drżałem. W kilka chwil wyjęła go ze prywatnej buźki i powiedziała: „A teraz pokaż jako umiesz pieprzyć młode cipki” czy w jakiś sposób tak. Ego odpowiedziałem: „Bez wątpienia ze to zrobię” Pocałowałem ją i klęknąłem na całkiem jej cipki. Wyprostowała nóżki i zciongnołem szybciutko jej majteczki. Miała tylko leciutki zarost ponad cipką. Pod jej dupkę włożyłem poduszkę. W tym samym momencie pocałowałem ów piękny paseczek. Wziąłem kutasa w dłoń chwilkę powaliłem dodatkowo zacząłem dotykać jej cipki. Ona swoimi paluszkami rozchyliła własną cipkę dodatkowo kazała go włożyć. Robiłem to powoli i później jeszcze mocniej. Waliłem ją przenikliwie. Położyłem graba na jej podbrzuszu dodatkowo kciukiem masowałem łechtaczkę. Agniesia dwa razy pewnie się wstrząsnęła dodatkowo poczułem jak jej cipka zacisnęła się na moim kutasie. Wtedy zacząłem walić ją bardzo mocno. Widziałem jako zaciska pięści. Postanowiłem że zmienimy pozycję. Zaczęliśmy się ruchać w pozycji: „na pieska”. Ruchałem ją bardzo żwawo bo w taki sposób chciała. Macałem jej piękny tyłeczek. Agniesia odwróciłem główkę i zaczęła się ślicznie uśmiechać i w okamgnieniu zamknęła oczy i zaczęła cicho jęczeć. Złapałem ją zbyt biodra i zacząłem mocno wsuwać własnego kutasa. Do samego końca. Agniesia zaczęła stękać mocniej. Mówiła żebym nie przerywał. Więc nie przerywałem. Ruchałem ją tak do tej pory przez jakieś 10 minut. Teraz wyjąłem kutasa i Agniesia kazała położyć mi się na pleckach. Więc zrobiłem to. Stanęła najemną okrakiem. Zaczęła masować swoją cipkę. Widziałem jako mocno bywa rozwarta. Obecnie zaczęła kucać. Jedną rączką złapała mojego kutasa dodatkowo nacelowała go w swoją cipkę. Usiadła i zamknęła oczka. W okamgnieniu zaczęła na nim hopsać. Wchodził w nią do końca. Był w niej cały. Agniesia jęczała. Widziałem że już nie ma siły dodatkowo się kładzie na moją klatę. Calutka drżała. Ja postawiłem stopy na kocu i rozpocząłem ją walić. Agniesia leżała na mnie. Lizała moje sutki. Agniesia miała szczytowanie. Przechodziła go bardzo pięknie. Jej cipka znowu zacisnęła się na moim kutasie. Obecnie złapałem ją zbyt dupkę dodatkowo rozpocząłem nią ruszać w przód i w tył. Agniesia cała jeździła teraz po moim kutasie. W taki sposób przez jakieś 8 min. Czułem że zaraz wytrysnę. Powiedziałem jej ażeby zeszła. Aliści ona miała ten szczytowanie że nie docierało do niej to co mówię. Zatem jeszcze chwilkę ją poruchałem i sam się przechyliłem na lewą stronę. Agnieszka ześlizgnęła się z mojego ciała i ego wyjąłem z niej kutasa i włożyłem jej do buźki. Chwilę go possała. Ja również miałem już szczytowanie dodatkowo myślałem że zbyt chwilę odlecę. Było bajecznie. Apiać podszedłem na wprost cipki Agniesi dodatkowo go w nią w łożyłem. Posunąłem ją dwa razy dodatkowo szybko wyjąłem i rozpocząłem tryskać na jej cipkę. Później położyłem się ramię w ramię niej dodatkowo do tej pory go w nią włożyłem dodatkowo leżeliśmy w taki sposób chyba ze 30 min i rozmawialiśmy ze sobą. Ona powiedziała że dziś śpie u niech w namiocie. Dodatkowo dodała ze świetnie umiem pieprzyć.