Sex na wakacjach z murzynkiem

Wyglądał na 30 lat i był szefem kuchni w jednym z kameralnych, przyjemnych dodatkowo spokojnych hoteli na wyspie. Takie miały być w tej chwili moje długo wyczekiwane wakacje. Żadnych przygód, czysty relaks, książki na leżaku, kąpiele w oceanie i niebo w gębie. Przez trzy dni było precyzyjnie w taki sposób, jako sobie zaplanowałam. Ale podczas kolacji, gdy w restauracji postanowiłam zrobić ilustracje niesamowitych, pięknie podanych dań – w kadrze pojawiła się czyjaś uśmiechnięta twarz.
-Podoba się Pani to posiłek? – zapytał po angielsku tubylec w białej koszuli. Wyróżniał się z innych. Był bardzo przekonany dodatkowo zypełnym sobą mówił: „Ego tutaj rządzę”.
-Podobają mi się wszelkie – odpowiedziałam.
Okazało się, że jest szefem kuchni, zatem po takim komplemencie rozpłynął się i zapytał, co robię wieczorem dodatkowo czyli będzie mógł ze mną porozmawiać.

Spotkaliśmy się przy barze. Przyjrzałam mu się dokładnie. Proch nader schludną buźia dodatkowo głębokie rzut oka. Jako pierwszy z tubylców spowodował, że poczułam podnieta. Jak po kilkunastu minutach rozmowy zaproponował wspólną kąpiel w basenie, czułam, że bywam gotowa na to, co się być może wydarzyć.

Basen znajdował się w innej części kompleksu, wskoczyliśmy do wody, a mi wciąż było gorąco. Zaczęliśmy się zawody wyścigowe – kto pierwszy dopłynie do drugiego końca. Ze 100% pewnością wygrał. Śmialiśmy się i wówczas on podpłynął blisko i pocałował mnie. Miał miękkie usta i sprawne dłonie, jakie szybko zaczęły być w błędzie po moim ciele. Przycisnął mnie do ściany basenu dodatkowo całując dotykał w talii, sex dodatkowo na dole, po pośladkach, zupełnie nie ostrożnie.

Byłam w siódmym niebie, kiedy napierał na mnie i czułam, jaki jest twardy. W pewnej chwili zanurkował, zdjął mi dół od chwili kostiumu dodatkowo zaczął poniżej wodą dawać pocałunki mnie po cipce. Dziewiczy raz przeżyłam garść takiego poniżej wodą! Zaproponował, że można iść do niego dodatkowo wskazał, na budowla trzy kroki od chwili basenu. Byłam pełna uznania – co za organizacja.

Po chwili leżeliśmy w jego wielkim łóżku, nad którym wisiała biała moskitiera. Czułam się jak w erotycznym śnie. Byłam bohaterką spersonalizowanej fantazji, w której ja – królowa o skórze jako mleko kocha się z czarnym młodzieńcem. Tego ciemne ręce na moim jasnym ciele, małe cycki tego czarny penis w mojej jasnoróżowej cipce.. Był stalowy dodatkowo ku mojemu zaskoczeniu – najwyraźniej bardzo doświadczony. Krzyczałam głośno, bez oporów, bez żadnych sąsiadów zbyt ścianą. Zawsze marzyłam, ażeby krzyczeć spośród rozkoszy po angielsku..Był zatem king, master, god, amazing fucker i wszystkie angielskie sprośności, jaki przyszły mi do głowy.

Nasz seks był długi i mocny. Najpierw wbiłam się na jego sztywnego penisa dodatkowo ujeżdżałam go, i on łapał mnie za pupę , klepał, ściskał dodatkowo dociskał. Dawałam z siebie całość dodatkowo po paru minutach byłam cała mokra, aliści niebywale szczęśliwa . Potem położyłam się na plecach, i on klęczał przede mną, trzymając moje nogi w górze. W tej pozycji mogłam widzieć, jako wchodzi we mnie i jak różnych barw jesteśmy – bardzo mnie kręcił ten widok. Miałam opory, żeby pobrać do ust jego członka, więc z początku młode cipki całowałam go delikatnie i lizałam główkę. Była różowa, i cała reszta – czarna. Bo to lubię, opory żwawo minęły – brałam go głęboko, do samego gardła, wodziłam językiem, zasysałam i lizałam. Patrzyłam na niego, jak odlatywał. Otworzył oczy i patrzył na mnie. Na wskroś chwilę patrzyliśmy sobie w oczy. Skończyliśmy od chwili tyłu – uklęknęłam i oparłam się o ścianę. Pieprzył mnie z całej siły. Teraz on był królem, a je jego klęczącą służką.

Wracałam do hotelu mijając strażników, którzy przyglądali mi się uważnie. Byłam pewna, że to nie pierwsza noc, kiedy widzą idącą tymi ścieżkami zadowoloną dziewczynę. Należący do mnie czarny król umiał korzystać z życia. Ego też.