Dzikość plaży – opowiadania erotyczne

Historia, którą chce opisać wydarzyła się w te wakacje.Mam na imię Roksana,mam 21 lat i z moim chłopakiem Mariuszem jestem juz ponad rok.Zdecydowaliśmysie na nasze pierwsze wspólne wakcje, pojechaliśmy do Mielna, pogoda była rewelacyjna, codzienne słoneczne kąpiele.!Zauważyłam że gdy leżałam na plaży obok Mariusza on ciągle mi się przygląda, troche mnie to podniecało więc jeszcze bardziej ściągałam majtki od kostiumu kąpielowego , aby zobaczył , ale tylko troszkę moją różowiutką i wygoloną cipke!Ten widok jeszcze bardziej go podniecił, w jego kąpielówkach zrobił się namiot, byłam tak podniecona że na ucho zaproponowała mu pieszczoty w przebieralni na plaży!Zdążyłam to powiedzieć a już znaleźlismy się w jednej z nadmorskich przebierlni.Na początku delikatnie się całowaliśmy, bawiąc się naszymi językami, następnie moja ręka powędrowała na jego krocze, ściągnęłam mu kąpielówki i zaczęłam ssać jak potrafiłam najlepiej jego penisa.Uczucie ktore wtedy przeżywałam było nie do opisania, byłam cała wilgotna i gotowa na pełne uniesienie!Ssałam dość długo nie zapominajać o jego jadrah, którym też się należały pieszczoty.Gdy zmieściłam juz jego całego penisa w moich ustach złapał mnie za włosy i przytrzymał za głowę, w tym momencie spuścił mi się do gardła a ja wypiłam całą jego sperme, jakby był to najdrogocenniejszy skarb.Następnie odróciłam sie do niego plecami a on włożył mi delikatnie swoje palce w móje „czekoladowe oczko” jego ruchy wywołały u mnie drżenie całego ciała, nie mogąc wytrzymać powiedziałam”wejdz we mnie”i moje życzenie się spełniło, za chwilę czułam jego nabrzmiałego penisa w swojej pupci, był cudowny, na początku pchał delikatnie a gdy dochdził pchnął tak mocno że obydwoje szczytowaliśmy.Wiedziąc że nie możemy za bardzo krzyczeć, ponieważ dookoła nas było mnóstwo ludzi leżących na plaży, nasze podniecenie było jeszcze większe.Na sam koniec podniosłam noge do góry a on swoim zwinnym języczkiem wylizał moja mokra od soków cipke, przechodząc so magicznego miejsca jakim była moja muszelka!Delikatnie ssał a następnie przygryzał moje wary sromowe, azeby na sam koniec zrobić mi cudowną minęte.Już mieliśmy wychodzić gdy nieoczekiwanie przewróciłam sie na kolana, a on to wykorzystał, liżać i masujać moją pupcie.Zaczął ugniatać moje i tak już bardzo twarde sutki, robilismy to na pozycje na pieska, on mnie ujeżdzał od tyłu a jego dłonie wędrowały po całej moim ciele, pieszczać każdy jego zakamarek.Gdy się spuścił we mnie, pocałował moją pupcie zlizując wszystkie soki.Wstaliśmy,i na pożegnanie tego niezapomnianego wydarzenia ostatni raz przed wyjściem pocałowaliśmy się namiętnie , bawiąc się jak zwykle naszymi języczkami.Klepnał mnie w pupcie i wyszliśmy z przebieralni jak niby nic.Zadowoleni, poszliśmy na nasz koc, przytulając się do siebie i szepcąc sobie najczulsze słówka.Wszystkim polecam sex w niedozwolonych miejscach, jest więcej adrenaliny a co za tym idzię i większe podniecenie.